A Bayern München Magyarország FB oldal rajongói hírblogja

Benatia: Nagyon büszke vagyok rá, hogy ebben a csapatban játszhatok

2014/09/18. - írta: BMM

Az fcbayern.de interjúja a marokkói belsővédővel, aki tegnap debütált a Bayernben és a BL-ben.

benacsia.jpg

fcbayern.de: Mehdi, ez volt az első mérkőzésed a Bayernben, és az első mérkőzésed a Bajnokok Ligájában is - a tegnapi este után tudsz egyáltalán aludni?
Benatia: Egy ilyen mérkőzést követő éjjelen soha nem tudok aludni. Túl nagy a felfordulás, sok az adrenalin... Most az edzés után kipihenem és vízszintesbe helyezem magam.

fcbayern.de: Mikor tudtad meg, hogy kezdeni fogsz?
Benatia: A mester a mérkőzés reggelén kérdezte készen állok-e játszani. Természetesen! Minden játékosnak van kedve egy ilyen mérkőzésre kifutni. Azt is megemlítette, hogy tudja, még nem vagyok 100%-os. Ezt én is mondtam neki, de azt is, hogy mindent megfogok tenni a csapatért. Sok bizalmat szavazott nekem, ezért nagyon hálás vagyok.

fcbayern.de: Mennyire voltál ideges a kezdő sípszó előtt?
Benatia: Ideges? Inkább nagyon koncentrált voltam. Nagyon fontos mérkőzés volt számomra. Az első mérkőzésem a Bayernben, azonnal Bajnokok Ligája szintű! A Bayern és a Manchester City is azért lép pályára ebben a sorozatban, hogy győzzön. Minden tőlem telhetőt megtettem amit az edző akart, követtem a tanácsait, hogy segítsem a csapatot.

fcbayern.de: Mennyire voltál elégedett az első mérkőzésedet követően?
Benatia: Megpróbáltam koncentrált maradni, még ha a lábaim számára nehéz is volt. Fontos volt, hogy ne kapjunk gólt, ez sikerült. Végül még egy szép győzelmet is sikerült elérnünk, tehát minden pozitívan alakult. Ez a mérkőzés önbizalmat adott nekem, de természetesen tudom, hogy még sokkal jobban is tudok játszani.

fcbayern.de: Hány százalékon vagy, ha jelenleg még nem vagy 100%-os?
Benatia: Fejben és szívben 100%-os vagyok, ezt biztosíthatom. De ez volt az első komoly meccsem a szezonban. A Bajnokok Ligájában! A Manchester City ellen! Ezelőtt másfél hónappal vettem részt mérkőzésen utoljára, az is egy barátságos meccs volt. Most tovább kell tanulnom a berögződéseket, szükségem van a ritmusra. Ezt követően meggyőződésem, hogy folyamatosan a legjobb formámba fogok kerülni.

fcbayern.de: Milyen volt a Bajnokok Ligája légkörét érezni?
Benatia: A Bajnokok Ligájáról álmodik minden játékos. Ez a klubcsapatok legnagyobb sorozata! Itt játszani a Bayernnel, még különlegesebb. A Bayern a világ egyik legnagyobb klubja. Nagyon büszke vagyok rá, hogy ebben a csapatban játszhatok.

fcbayern.de: Mit mondtak neked a csapattársak a mérkőzést követően?
Benatia: Mindenki gratulált. Az edző, az asszisztensek, a csapattársak. Mindenkinek a szavai jól esnek. Kezdetben soha nem egyszerű egy új klubnál, ráadásul voltak nyelvi és izomproblémáim is. De érzem a bizalmat a klub részéről és tudom, hogy tovább tudom segíteni a csapatot.

fcbayern.de: Véglegesen megérkeztél az FC Bayernbe?
Benatia: Az első mérkőzésem után természetesen még jobban érzem magam. De a megérkezés még messze van. Az első napjaimtól fogva a klubnál mindenki mindent megtesz azért, hogy beilleszkedjek és otthon érezzem magam.

fcbayern.de: A családoddal már otthon érzitek magatokat?
Benatia: A családom itt van, sőt tegnap az édesapám is kilátogatott a stadionba. A feleségem intézte a teljes költözést, így teljes mértékben a Bayernre tudtam koncentrálni. Minden nap úgy akartam dolgozni, ahogy csak tudok. A Manchester mérkőzés miatt még tovább maradtam egyedül a hotelban, mert a mérkőzésre akartam koncentrálni és semmi másra gondolni. Ma végre az új házunkba költözünk és az első éjszakát töltjük ott. Három hét a hotelben elég volt. Lépésről lépésre rendezkedem be az új életembe.

fcbayern.de: Melyik játékos segített különösen a legtöbbet az első heteidben?
Benatia: Természetesen Franck Ribéry, ő beszél franciául és németül is, tud fordítani nekem. De sokan mások is mindig nyitott füllel figyelték, mit kérdezek: Pizarro, Rafinha, Dante... Összessétében ez egy jó srácokkal teli csapat. Nagyon szórakoztató itt lenni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmmhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr306709123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása