A Bayern München Magyarország FB oldal rajongói hírblogja

Xabi: Megtiszteltetés és kiváltság itt lenni.

2014/09/01. - írta: BMM

Hétfőn 10 órakor sor került Xabi Alonso sajtótájékoztatójára is. 

xabipk.jpg

Matthias Sammer:

- Ez egy különleges pillanat a klub számára. Xabi egy nagyszerű személyiség.

- Örülök a két hét szünetnek, a csapat szokhatja egymást. Mozgalmas napjaink voltak.

- A fiatal játékosok profitálhatnak Alonsotól. Példaképre van szükségük.

- Nem kell beszélnünk az ő szintjéről. Nézzék csak meg a Bajnokok Ligája meccseket, amelyen a Reallal a Bayern ellen szerepelt.

- Xabi Alonso volt az elsőszámú jelöltünk a középpályára.

- Julian Green kölcsönben a HSV-hez igazol.

- Javi Martínez ma tér vissza Amerikából, az operáció jól sikerült.


Xabi Alonso:

- Meglepődtem, hogy rögtön kezdőként léptem pályára.

- Az egész átigazolás nagyon gyorsan lezajlott. Megtiszteltetés és kiváltság Münchenben lenni.

- A pályán nagyszerűen kommunikáltam a csapattársaimmal, jól éreztem magam, a csapat sokat segített számomra.

- Szükségem van a nyomásra.

- További címekre vagyok éhes. Remélem valóra válik az az álom, hogy három csapattal nyerhetem meg a Bajnokok Ligáját.

- Egy kicsit tudok már németül: Xabi vagyok, Jó reggelt, Köszönöm. Gyorsan megakarom tanulni a nyelvet, még ha nem is olyan gyorsan, mint Pep.

- Örülök a két hetes szünetnek, lesz időm megismerni a várost és a klubot is.

- Jó, hogy van pár játékos itt, akit ismerek. Örülök annak is, hogy Guardiolától tanulhatok.

- A Bayernnél a német az uralkodó nyelv, nekünk alkalmazkodnunk kell hozzá.

- A családom is örül az új tapasztalatoknak.

- A klub céljai meghatározóak voltak a döntésem során. Magamnak is szeretnék bizonyítani.

- Nagy játékosok vannak itt, a csapatnak a legmagasabb a színvonala.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmmhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr266654761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása